Ahad, 15 Julai 2012

Insaf >< !

Views
Hai semua.. waa,tangan saya sekarang memang susah kot nak menaip lama lama..tatau kenapa ?! >..< Sihat ke semua? Saya agak sibuk siket la sekarang ^^ #Sorry ye blogger sekalian.. SPM nak dekat,kalut habeh ! Ehehe~

INSAF ?!

*Haa,saya dah sedaQ diri kot nak SPM dah>< .. Kena study betul betul, baru baru nie ada hari interaksi aka  komunikasi.. Semua pakat gerun habeh la bagi sesapa yang result dia tak memberangsang kan ! okey,tak memberangsangkan ! Ingat tu..Hahahaha~ Saya pun sama la.. Haihh,apa nak jadi pun tatau la.. = ="

*Kawan saya yang sorang nie,mak dia pakat pi jumpak habeh la cikgu yang anak dia fail subjek tuh ! Fuhh, selamat ayah saya kata tak bleh mai ! :)))) Kalau tak,takut jadi macam kawan saya nie becoz mak dia ngan ayah saya nie cikgu.. Mestilah banyak benda nak cakap kan kan ? Lega betul ! Tapi lega sekejap je la.. Sebab kawan saya cakap banyak jugak la kat kitorang pasal apa yang membuat kan kitorang gagal,result tak memberangsangkan n macam macam lagi la lepas dia jumap cikgu2 tuh.. Okey,part tuh memang ase nak nanges pun ade ! Hhuhu >< 

*And nak berubah ! Berubah tuk kebaikan diri sendiri jugak kan? Hurm ^_^  #Tekadkan dalam hati ye Nur Afiqah ! No talking2,no sleeping overtime,no others la that can make me fail in SPM !!! Bak kata cikgu2 :: SPM = Sijil Sampai Mati kot ! Yela,mana tak nya kan, nak mintak kerja : SPM jugak nak tengok.. Masuk Universiti,sama la jugak.. Makna kata,SPM tu penting lah.. Tak ambik,memang rugi yang amat.. Okey semua ?! ^^ *tazkirah sikit.. Untuk saya sekali,kasi klorok siket pagi2 nie kan.. Hhee~ 

Okey lah,termerepek melebih-lebih pulak.. Hhhaha,maaf yaa semua >< Tak suka,jangan baca dah tau.. Sekadar perkongsian :) K,assalamualaikum 

Thanks for reading,Comment ^^

 
Template Edited By Nur Afiqah ♥ All Rights Reserved ©