Isnin, 17 September 2012

Dah Lama Tak Post Entry ! SPM !

Views

Hai semua,apa khabar? Sihat tak? Lama kan saya tak post entry.. Hurm,masa tak ada lah nak hapdet ! Sibuk dengan trial SPM yang baru je habeh khamis lepas.. 
Alhamdulillah,boleh jawab dengan baik.. Tapi ! Result nye tawakal kepada Allah jela :) Saya tak pandai sangat pun.. Di tahap sederhana jep ^_^ 

Ekceli,tak tahu nak hapdet apa.. Nanti lepas saya dah abeh SPM,saya hapdet banyak banyak ye korang >.<

So,tunggu la yek saya abeh exam ^_^

Saya doakan semua candidate SPM seluruh Malaysia dapat jawab EXAM dengan baik.. InsyaAllah ^_^ Banyakkan ulangkaji dan latihan ye kawan kawan :)


Kat gambar yang tertera kat bawah nie ada sikit kata2.. Renung renungkan ye :D


Ehehe,taktahu nak tuleh apa lagi.. Takat tu jela kot.. Nanti saya hapdet lagi yek ^_~

Mood : Exam Exam Exam ! ! ! Bi Taufiq Wan Najah Fil Imtihan Ya Sodoqi Karim :3

Mcm ni lah nanti dewan exam ! Ehehe~

K,All The Best semua.. takmo serabut serabut tau.. K,Assalamualaikum :)





Thanks for reading,Comment ^^

 
Template Edited By Nur Afiqah ♥ All Rights Reserved ©