Isnin, 8 Oktober 2012

SPM semakin hampir !!!

Views
Hai semua >.< Apa khabar hari nie? Sihat tak? Saya,Alhamdulillah still sihat lagi :)) Waa,sebulan sekali je hapdet kan kan? Sekarang penyakit 'M' sedang melanda.. Ehheehe. Tambah2 sibuk dengan SPM nya lagi.. =,=" > Takut <
  • Pertama : Result TRIAL yang lepas boleh dikira dengan jari je..Hmm,agak stress tengok pun ! *So,takmau stori kat sini :'( #Saya akan bangkit tanpa berputus asa untuk SPM yang sebenar nanti ! !
  • Kedua : Waaa... SPM lagi 27 hari kot ! *Nervous betul saya. >.< #Rakan-rakan belogger sekalian ! Doakan saya dan rakan seperjuangan eh :)) *TERIMA KASIH*
  • Next : Tahniah kepada rakan sekelas saya yang dapat 9A 1B dalam TRIAL yang lepas.. Jeles teramat dengan beliau,okey ! JELES ! Tapi takpe,rezeki dia kan :)) *Think positively okey.. 
  • Alhamdulillah,adik saya dapat jugak cari tahfiz yang sesuai untuk sambung hafazannya. Even untuk kali yang ketiga. Hope kali ni,kekal till khatam eh :) #Akak tahu,Afiq boleh punya ! Cuma tempat yang sebelum sebelum nie tak kena ngan jiwa Afiq ^_^
Motivasi untuk diri Fiqa sendiri >>

Buat rakan2 yang bakal menduduki SPM sama dengan saya,jom amalkan doa kat bawah nie before masuk dewan peperiksaan :: 

Lastly,nie untuk renungan kita bersama eh,espesially utk budak PMR ::

:: Okey,takat tu dulu entri saya untuk kali nie ^_^ See again in the next entry eh :)) Assalamualaikum ::



Thanks for reading,Comment ^^

 
Template Edited By Nur Afiqah ♥ All Rights Reserved ©