Sabtu, 13 Oktober 2012

Hala Tuju After SPM,Kena Pikir Start Sekarang !

Views
Hai semua ? Sihat ? Saya sihat,Alhamdulillah ^_^ Said,kat area rumah saya hujan sekarang.. Kat tempat korang camna? Cuaca okey? Sekarang musim hujan erh? Kerap benOr hujan nya.. >.< But,it's okey ! Hujan kan adalah rahmat,so kawan kawan jangan mengeluh okey ?! ~_^
Ekceli,tak taO nak hapdet padia :DD *Got any idea ? Takpe,saya hentam kromo kasi rojak siket ini entri ! Ehehe, *Takbetul siket hari nie,toksah layan ! Kalau korang ase nak tekan pangkah kat atas tuhh,tekan je erhh ! xD  
Wanna know ? SPM yakni Sijil Pelajaran Malaysia ! Lagi 22 hari kot +_+ *Nervous* Bahang bahang dia udah terasa,tapi kenapa saya malas study nie ?! Hee~ =,=" #Help me please ! Dah la tahap kepandaian saya sederhana je nie. Kalau tak,hancuss dah result saya nanti ! Adoyaii.. 
#Rabbi yassir wala tuassir..
*Ya Allah,jauhilah aku dari gangguan syaitan syaitan yang menghasut aku agar tidak malas belajar.. Aku bermohon padaMu ya Allah... (Agak poyo tak?) Ahahaha~ 
  • Agak agak korang la kan,korang dah nampak jalan korang lepas SPM nie ke mana? Emm,saya kan.. Target,habiskan SPM then sambung STAM.. Later on, ambik Degree.. Okey tak? Korang punya rancangan pulak? Cer cerita siket :) Sharing is caring rite? Ehehe~
  • Korang pun mesti dah pikir dari awal form 4 atau sebelum tu lagi,target nak kerja apa? Study mana? Kan kan kan? *jangan tak ngaku pulak ! Kita pun sama la.. Tapi,cita2 asyik berubah setiap tahun.. Sengal kan ? Uhuhu~ Fiqa tak nampak lagi,nak ke arah mana >.<
Err,tak tahu nak update apadia lagi lahh~ #Terkial kial perah otak yang disayangi ini tuk hapdet status dekat belog biru fiqa nie ! EHEM ! Setakat ini dulu kot erh korang ^_^ Good Luck dalam apajua exam/keadaan yang korang hadapi *_* 
Btw,Doakan saya dan rakan seperjuangan dalam SPM yang bakal tiba lagi 22 hari okey ?! Jasa anda,amatlah saya hargai dengan ucapan terima kasih ! :PP #Okeylah,Assalamualaikum semua..
P/S : Rajin2 lah komen erh :)

Thanks for reading,Comment ^^

 
Template Edited By Nur Afiqah ♥ All Rights Reserved ©